Доставяме за 1 ден до цялата страна/в работни дни/

Често задавани въпроси

Доставка и проследяване

Как да разбера, че поръчката ми е потвърдена?
Ще получите и-мейл с известие, че сме получили Вашата поръчка. След като я обработим, наш сътрудник, ще се свърже с Вас, за да я потвърди (и да валидира телефонния номер, който сте оставили). В определени случаи и натоварени периоди може и да не получите потвърждение по телефон, но това е по-скоро изключение. Ако сте редовен клиент с няколко успешно изпълнени поръчки и нямате промяна в адреса за доставка също може да не получите потвърждение по телефон, както и в случаите, в които сте предплатили с кредитна или дебитна карта.

Кога ще получа пратката?
В детайлна страница на всеки продукт може да видите кога ще получите пратката, ако поръчате в момента. Стараем се (и в 99,9% от случаите успяваме) да предадем пратката Ви още същия работен ден на куриера (с изключение на тениските с печат на щампи, за които ни трябват 2 работни дни). Доставката е в кратък срок, който може да видите в страницата Доставка и плащане. 

Може ли по-бързо да получа пратката?
Най-бързият начин е да поръчте до 13:00 в работен ден и ще изпратим пратката Ви още същия ден. Ще я получите в кратък срок, който може да видите в страницата Доставка и плащане.

Възможно ли е даполуча поръчката си в определен ден?
Когато финализирате поръчката си, може да отбележите в допълнителен коментар кой ден желаете да бъде доставката. Или може да ни пишете или звъннете след като направите поръчката. Имайте предвид, че за по-малките населени места куриерите имат определени дни за разнос на пратки. 

Защо още не съм получил пратката на моя адрес?
Възможно е куриерът да е бил на адреса Ви и да не Ви е открил или да не е успял да се свърже с Вас и по телефона. Няма място за паника. По номера на товарителницата може да проверите в сайта на Еконт econt.com къде се намира Вашата пратка и да очаквате, че куриерът отново ще Ви потърси в същия или следващия работен ден.

Доставяте ли до моето населено място?
Да. Еконт доставя до всички населени места в България

Откъде изпращате пратките?
Изпращаме пратките от София.

Може ли лично да дойда и да си взема пратката?
Не предлагаме тази опция. Изпращаме пратките по единствено по куриер. Fashionmix е онлайн магазин.

 

Връщане и замяна

Ако не ми станат, мога ли да ги заменя или върна?
Да, разбира се. В срок от 14 дни след като сте получили Вашата пратка, е нужно да заявите връщане или замяна. След заявяване трябва да върнете артикулите в максимално кратък срок и не по-късно от още 14 дена. Всички стъпки може да откриете подробно описани в страницата Връщане и замяна.

Каква е процедурата за връщане/замяна?
За да се случи максимално бързо процеса по връщане или замяна, моля да спазвате всички подробни стъпки, както са описани в страницата Връщане и замяна.

Защо трябва да плащам транспорта за връщане/замяна?
Стараем се максимално добре да описваме качествата и размерите на артикулите си, както и да правим професионални снимки. Винаги може да се случи, че нещо не Ви допада или не Ви става и искате да го замените или върнете. По общи условия на Fashionmix клиента заплаща куриерските услуги при връщане и замяна. Ние поемаме транспорта само при наличие на грешка от наша страна или дефект на стоката.

Получихте ли пратката за връщане/замяна, която изпратих към Вас?
За да разберете дали сме получили върнатата от Вас пратка можете да проверите статуса на товарителницата, с която сте я върнали, да ни пишете или да ни се обадите.

Стока / Продукти

Какъв е произходът на стоката?
Част от стоките са произведени в Италия, което може да разберете от етикет "Made in Italy" в детайлна страница на съответния продукт. Другата част от стоките са с произход Китай и Турция, като зареждаме само от качествени търговци, които познаваме лично.

Снимките и описанието на продуктите отговарят ли на действителността?
Снимките във Fashionmix са правени от нашия екип и професионален фотограф. Не използваме чужди снимки. Ще получите това, което виждате на снимката :)

Може ли да персонализирате тениските за двойки?
Тениските са с предварително изготвен дизайн и не може да се променя. Надяваме се след време да може да предложим и персонализирани щампи.

Имат ли гаранция артикулите в магазина?
Гаранция имат обувките и тя е 30 дни от дата на закупуване.

Размери на продукти

Кой размер дреха ще ми стане, за да ги поръчам?
Всеки продукт има таблица с размер. Ако тя не Ви помага или отново се колебаете, моля да се свържете с нас, като имате готовност да ни кажете кои размери от артикулите носите от други марки или готовност да измерите дрехи, които са Ви по мярка. Ние ще измерим специално за Вас артикули, които харесвате в онлайн магазин Fashionmix.

Кой размер обувки ще ми станат, за да поръчам?
На всички обувки мерим индивидуално стелките и пишем сантиметрите в таблица с размери на детайлна страница на всеки конкретен артикул от категории Мъжки обувки и Дамски обувки. Най-добре е да измерите стелка на Ваши обувки, които са Ви по мярка и да откриете същия размер в Fashionmix.

Може ли да измерите конкретен артикул специално за мен?
Да, може. Свържете се с нас и ще го направим с удоволствие.

Имате ли конкретен номер дреха/обувки в онлайн магазина?
Може лесно да филтрирате дадена категория по "размер" и ще ви излезнат само продукти от желания от Вас размер или размери (може да филтрирате по повече от един размер).

Дали съответстват реалните размерите с таблиците с размери от сайта?
Да, таблиците са с размерите на обувките са на конкретните модели, които сме измерили собственоръчно. На дрехите сме написали обобщени размери, които са на база дрехите, които продаваме, тъй като перфектно познаваме техните размери. Ако някой продукт е умален или уголемен, то това го описваме в детайлна страница на продукта.

Наличност

Как да разбера кои размери имате налични?
Ако имате възможност да добавите артикула в кошница, то значи със сигурност имаме този размер.

Харесах си модел, но в сайта пише, че няма моя размер. Дали все пак има шанс да го имате?
Fashionmix показва наличните размери в реално време. За съжаление Вашият размер е бил купен по-рано. Съветваме Ви да харесате модела в друг цвят или подобен модел, от който има Вашия размер.

Правите ли презареждание на вече изчерпани модели или размери?
На някои хитови модели правим презареждания в рамките на текущия сезон. Следете сайта за актуалните наличности или се абинарйте за нашия e-mail бюлетин, за да получавате известие когато има ново зареждане.


Съпорт

Защо не ми отговаряте на обаждането?
Възможно е да сте звънели в извънработното време на нашия телефонен съпорт или да сме водили друг разговор. Ще Ви върнем обаждане веднага щом наш сътрудник види Вашето обаждане. Ако все пак не получите обратно обаждане, то моля да звъннете отново в работно време или да ни пишете.

Какво Ви е работното време? Кога ще им отговорите?
Телефонен съпорт имаме в работни дни (от понеделник до петък) от 9:00 до 18:00. На имейли и messenger съобщения отговаряме при първа възможност, но не по-късно от 12:00 ч. На следващия работен ден.

Вие какъв магазин по народност сте?
Ние сме български онлайн магазин със собствена стока, която изпращаме веднага в момента на поръчката. Няма да чакате седмици, докато получите поръчката си.


Отстъпки и намаления

Можете ли да ми направите отстъпка?
Може да получите отстъпка, ако пазарувате като регистриран потребител и имате натрупан оборот. Вижте повече информация за отстъпките и нашите VIP и GOLD потребители.

Може ли да направите доставката да ми е безплатна?
В раздел "Доставка и плащане" са описани условията за безплатна доставка за поръчка над определена сума. Абонирайте се за нашия e-mail бюлетин, защото често правим промоции с безплатна доставка за нашите newsletter абонати.

Колко често правите намаления?
Правим две основни сезонни разпродажби – в края на зимния и летния сезон. Също така правим кампании с намаления, като най-добре, за да не ги пропускате, Ви препоръчваме да се регистрирате за e-mail бюлетина на Fashionmix или следите нашата Facebook страница.

Как да поръчам?

Харесах си модел, как да го поръчам?
Може да го поръчате онлайн през сайта ни. Също може да ни пишете или ни звъннете в работно време и може да генерираме поръчката вместо Вас.

Искам с преглед и тест. Имате ли?
Всяка една пратка се изпраща с Еконт с преглед и тест, без да е необходимо за го заявявате. Ако поръчате до Еконтомат, то тази машина няма как да Ви даде преглед и тест.

Не мога да довърша поръчката. Защо и какво да направя?
Пишете ни в чата в онлайн магазина, на Facebook Messenger или ни звъннете, за да Ви съдействаме да завършите поръкчата си. Възможно е и ние да направим поръчката вместо Вас.

Къде се намира магазина Ви, за да го посетя? Имате ли физически магазин?
Fashionmix е онлайн магазин и нямаме физически магазин. Всичко се поръчва онлайн и се доставя с куриер.

Може ли да поръчам по телефона?
Да. Звъннете ни в работно време и ще генерираме поръчката вместо Вас.

Може ли да поръчам в чата?
Да. Пишете ни и ще генерираме поръчката вместо Вас. След това ние ще Ви се обадим по телефона, за да потвърдите поръчката.

Може ли да поръчам по Facebook Messenger?
Да. Пишете ни и ще генерираме поръчката вместо Вас. След това ние ще Ви се обадим по телефона, за да потвърдите поръчката.

 

Плащане на поръчки

Може ли да платя с наложен платеж?
Може, да. Необходимо е да посочите този метод при завършване на поръчката.

Може ли да платя онлайн с карта?
Може, да. Необходимо е да посочите този метод при завършване на поръчката. Имайте предвид, че нашия виртуален постерминал може да изиска 3D код за защита, ако Вашата карта е регистрирана за такова допълнително ниво на сигурност. Уверете се, че има как да получите Вашия 3D код за конкретната поръчка – най-често той се праща като SMS на телефонния номер, който е собственик на банковата кредитна или дебитна карта.

Може ли да издадете фактура?
Да. Нужно е да заявите желание за фактура в допълнителен коментар при завършване на поръчката. Трябва да се пазите платежния документ, който куриер Ви издава при приемане на пратката. След това ще Ви изпратим фактурата по e-mail.